wtorek, 5 czerwca 2012

Kto lubi pieniądze?

Kto lubi pieniądze?


Znasz zapewne to powiedzenie: "Pieniądze szczęścia nie dają". Merlin Monroe dodała słowa "ale zakupy tak."

Cokolwiek jednak nie powiedzieć, bez niech życie byłoby ciężkie. Z drugiej strony pieniądze są często tematem tabu. Nie rozmawiamy o nich z dziećmi, w relacjach ze znajomymi uciekamy od tego tematu jak od ognia. Zastanawiam się dlaczego?

Być może, spowodowane jest to brakiem finansowej edukacji oraz, (co bardziej prawdopodobne), wyniesionymi z naszych domów poglądami na ten temat.

Zróbmy mały test - które z poniższych wypowiedzi są Ci znane?

* Pieniądze szczęścia nie dają;
* Pierwszy milion trzeba ukraść;
* Bez pieniędzy nie da się zrobić pieniędzy;
* Nie stać mnie na to, aby inwestować;
* Trzeba mieć plecy, aby rozbić biznes...

Mógłbym takich stwierdzeń podać bardzo wiele. Sam przez długi czas je powtarzałem. Dziś patrzę zupełnie inaczej na te sprawy. Doznałem olśnienia po lekturze kilku książek oraz przejrzeniu wielu stron w internecie.

Na tym blogu chcę podzielić się tym, w jaki sposób polubiłem pieniądze i odkryłem, że pieniądze lubią mnie. Pokażę prawdę o moich finansach (a jest ona tragiczna) oraz sposoby które wprowadzam w życie, aby rozpocząć budowę mojej finansowej wolności.

Mam nadzieję, że te przemyślenia oraz strategie, które wprowadzam będą pomocne dla Ciebie, Szanowny Czytelniku.

============================

Co Ty myślisz na temat pieniędzy? Zapraszam do dyskusji i polemiki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz